Dutch community in Hua Hin

Image
Image Image Image Image Forum for discussion in all other European langauges.
Chromeman
Professional
Professional

Re: Dutch community in Hua Hin

Post by Chromeman » Wed Nov 13, 2013 11:42 pm

There is a Dutch man and his Thai wife who is owning and running the Jaidee Resort Hotel a bit inland for Hua Hin.

keesvalk
Amateur
Amateur

Nederlander met pensioen in Hua Hin ?

Post by keesvalk » Fri Nov 22, 2013 2:46 pm

ik ben Nederlander en mijn vrouw Indonesische. Ik woon en werk 14 jaar in Indonesie en ben van plan in 2014 met pensioen te gaan. Hua Hin lijkt een ideale plek hoewel ik er al 23 jaar niet geweest ben. In Januari 2014 gaan wij 2 weken naar HH om te kijken hoe het leven daar is (te kort, weten wij...) Maar een eerste indruk krijg je al in een paar dagen
wij zouden het zeer op prijs stellen als iemand een hotel kan aanraden (dichtbij strand en centrum - 4 sterren) want wij zien door de bomen het bos niet meer, zoveel keuze

elke verdere info over pensionering in Huan Hin is welkom

bedankt
Kees & Indah

Freezland
Novice
Novice

Re: Dutch community in Hua Hin

Post by Freezland » Tue Jan 28, 2014 9:42 pm

Hallo NL-ers
Wij zijn van plan om ons (gezin NL/TH) deze zomer te vestigen in Hua Hin. Onze 2 boys zijn dan 6 en 4 j en daar zoeken we nog een fijne school voor. Vooronderzoek lijkt keuze te geven voor BECC, Somtawin of Yamsaard. Kan iemand een aanbeveling doen? De jochies spreken NL en Engels. Het liefst, weten we inmiddels uit ervaring, zien ze meerdere bleekgezichten op school, althans het zal de gewenning bevorderen. Wie kan enige richting geven? Bvd

Post Reply